Kun je niet vinden wat je zoekt? Geen probleem, je kunt ons direct bereiken via: 0528 26 51 31 of info@petprojectinrichters.nl

Covid-19 maatregelen

We willen je graag op de hoogte brengen van de voorzorgsmaatregelen die .pet projectinrichters heeft genomen als reactie op de recente ontwikkelingen rondom de verspreiding van het COVID-19 virus.

De door het RIVM genomen maatregelen hebben een grote impact op onze samenleving, maar zijn zeer begrijpelijk. Het is een uitzonderlijke situatie waar we allen creatief mee om zullen moeten gaan. Wij volgen uiteraard de richtlijnen van het RIVM. Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen te zijn en de continuïteit van onze werkzaamheden te waarborgen hebben we de volgende maatregelen genomen:

Algemeen en bereikbaarheid
– Onze werkzaamheden zijn aangepast conform de algemeen geldende RIVM richtlijnen.
– Onze showroom is gesloten, ons kantoor is open en minimaal bezet. We zijn zowel telefonisch als per e-mail bereikbaar via de gebruikelijke telefoonnummers en e-mailadressen.
– Al onze medewerkers zijn in de gelegenheid vanuit huis te werken. Onze Sales Support medewerkers en financiële administratie werken afwisselend thuis en op kantoor.
– Alle buitendienst medewerkers werken thuis, externe afspraken worden geannuleerd of voor zover mogelijk digitaal georganiseerd.
– Onze medewerkers van de ontwerpstudio werken thuis.

Leveringen
– Onze medewerkers logistiek en montage schudden geen handen.
– We houden anderhalve meter afstand tot anderen, o.a. met laden, lossen en het inhuizen.
– Enkele stuks (bureau)stoelen worden tót de voordeur geleverd.
– Pakbonnen hoeven voorlopig niet digitaal te worden getekend. Je schrijft je naam en handtekening met een eigen pen op een eigen stuk papier. Wij maken vervolgens een foto en voegen deze toe aan de leverbon.
– Wij conformeren ons aan de op jouw locatie genomen maatregelen. Zou je ons willen informeren mochten deze afwijken van de standaard maatregelen?
– Is jouw order reeds ingepland voor levering dan gaat dit in principe door. Mocht levering op jouw locatie niet mogelijk zijn als gevolg van door jouw organisatie getroffen Covid-19 maatregelen, breng ons daar dan zo spoedig mogelijk van op de hoogte. We vinden samen een passende oplossing.
– Deze maatregelen zijn in ieder geval tot 6 april van kracht. Mocht een geplande levering in de periode tot deze datum niet door kunnen gaan, breng ons daar dan ook zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Wij beseffen ons dat we in een uitzonderlijke situatie verkeren en dat een ieder zwaar op de proef wordt gesteld. Echter, jouw en onze gezondheid is nu het voornaamste. Wij vertrouwen erop met de genoemde voorzorgsmaatregelen een maximale inspanning te hebben geleverd om verspreiding van het virus terug te dringen. De crisisbestrijding is een dynamisch proces. Wanneer van overheidswege aanvullende maatregelen worden getroffen dan zullen wij ons beleid hierop aanpassen.

Terug naar Actueel